RSS

Благотворителен отчет: 2011 година

28 Дек

В края на годината е време за равносметки. Също така е време за благотворителност, СМСи, Българска Коледа, усмивки, подаръци и любов.

В такъв момент и аз сядам, и поглеждам назад – към отминалите 12 месеца. Питам се – помогнал ли съм на човек в беда, стоплил ли съм нечие сърце, дал ли съм на гладния поне трохица хляб.

И така – започвам да си спомням и да пресмятам сторените от мен благотворителности през 2011 година.

През 2011 година аз съм дал на:

* Ромката-баба, седяща в мраз и пек пред корпус V на Универистета, която кълне ако не й дадеш пари: 0 лв.

* Ромката-баба, която обикаля около „Швейк“: 0 лв.

* Момичето-скитник, което изглежда и се прави на непълнолетно, а е по-голямо от мен с няколко години и има по-хубави маратонки и музикален плейър от мен: 0 лв.

* Любезният просяк-младеж на площад „Гарибалди“: 0 лв.

* Просещият в стил „молитвено килимче“ ром на ъгъла на „Ал. Стамболийски“: 0 лв.

Досадните младежи-просяци около НДК, разнасящи папки с документи и преследващи гражданите по 100 метра: 0 лв.

* Девойките-бохеми, свирещи на цигулки из центъра: 0 лв.

* Произволни улични-просяци: 0 лв.

Общи разходи за благотворителност за 2011 г.: 0 лв.

Краткият ми благотворителен преглед показва, че благотворителната ми цел минимум за 2011 г. е постигната. На база тези данни, мога да направя анализ и да си поставя конкретни и достижими цели за нивото на благотворителност, която възнамерявам да осъщества през идващата 2012 година.

И ако някои от вас смятат, че  по-човечно би било да зяавиша леко нивата на разходите за такива дейности – то аз бих казал: Дори да крада пари от канчетата на уличните просяци, пак ще съм по-добър човек от Део, който би направил всичко за любовта на живота си.

 
Вашият коментар

Posted by на декември 28, 2011 in Разни

 

Етикети: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Вашият коментар

 
