RSS

15 въпроса към… Левскар

08 Февр

Сектор БХрумна ми да пусна кратки „интервюта“ в блога си с няколко момчета и момичета, които познавам и които се занимават с неща, поне за мен интересни. На всеки съм задал по 15 въпроса. Някои са отговорили сериозно, други не толкова. В първото издание на въпросите ми отговаряше политолог.

Днес 15-те въпроса са зададени на Левскар. Краси е от Монтана. Завършил е история във ВТУ. 

– Защо си Левскар? Ти нали си от Монтана – те също са в А група. Не е ли по-логично да подкрепяш отбора от твоя град?

 – Предполагам, че е по-логично, но когато се замисля никога не съм подкрепял  и обичал друг отбор освен ЛЕВСКИ. Дядо ми беше левскар, баща ми и брат ми също – това ми е повлияло, а и ЛЕВСКИ не е просто футболен  отбор – това е идеал.

Левскар да си братко е дума голяма, левскар да си братко е чест !

– Левски вече няколко години не е печелил шампионската титла. Защо?

– Може да не сме били достатъчно добри и не сме заслужавали титлата.

– Какъв е Батков според теб?

– Кретен, който час по-скоро трябва да се махне от ЛЕВСКИ.

– Защо левскарите толкова мразят ЦСКА?

– Защото са символ на една епоха, която е осакатила безкрайно много България.

– Литекс или Миньор – кой от тези отбори би закрил ако имаш възможност?

– И двата – незабавно и завинаги! 🙂

– Опасно ли е да се ходи на мач? Теб колко пъти са те били на футболен мач?

– Не, не мисля, че е опасно, прекалено много се спекулира с това, че стадионите са опасни места. Имал съм спречквания, но не са ме били.

– Кой е най-щастливият ти момент с Левски? И кой е най-неприятния?

– Щастливите са толкова много, че не искам да ги степенувам, а и съм щастлив просто защото съм левскар. Може би, когато „ония” станаха шампиони на „Герена”, или пък автогола на Иво Иванов.

– А кой е най-добрият чужденец, който е играл в Левски?

– Моите фаворити са Седрик Бардон и Жоазиньо. Според мен Петер Кабат също беше доста класен  и ми се искаше да играе малко повече при нас.

– Мен ме кефеше онзи Рабех. Какъв да е резервния екип на Левски – бял или жълт?

– Бяло или жълто-червено райе и черни гащета.

– Защо феновете на ЦСКА скандират „Гунди е разложен труп”? Тия хора нормални ли са?

– Съмнявам се, че тия дето го скандират това са хора, но какво да се прави природата понякога греши.

– По коя телевизия да дават мачовете от А група?

– Ами по БНТ, за да може възможно най-много хора да го следят, но ако може да си спестят коментара на мачовете би било най-добре. Въпреки, че на моменти са забавни  такива титани като Петела, НЕчорбара Ивайло Ангелов и Никола Ибришимов ми идват в повече.

– Левски все още не е купил очаквания от феновете нов централен нападател. Костов пък говори, че иска да играе по модела на Барса – без типичен таран. Според теб, кой е по-добре да е централен нападател на Левски през пролетта – Йордан Милиев или Иво Иванов?

– Двамата да се преквалифицират на трамвайни мотриси – ще бъдат номер 1!

– Футболните фенове обикновено са лумпени. Ти сигурно също си глупав човек. Чел ли си например Иван Вазов, Христо Смирненски? Кой ти е любимият български писател/поет?

– Ако следваме логиката и представите на масата хора, то ако не глупав трябва да съм поне една идея идиот. Да, чел съм, Вазов, който е сред любимите ми автори, чел съм и Смирненски, а що се отнася за любим писател/поет – доста са, но все пак : Яворов, Талев, Теодор Траянов…Спирам обаче, че започвам да развалям образа и реномето на футболните фенове.

– Последните два въпроса са извън футболната тематика. Монтана остана на последно място в класацията „Най-добър град за живеене”. Защо е така? Завиждаш ли на Видин, например – те са на предпоследно място?

– Ами защото по така зададените критерии, би било трудно да излезе много напред в тази класация, но не смятам, че градът реално заслужава това последно място. Не, не завиждам на Видин, щото положението и на двете места не е завидно и се надявам и в двата града да има все повече положителни промени. Теб май те обхвана локален патриотизъм задето Видин е с 0.5 точка пред Монтана? 🙂

– Половин точка си е половин точка. Нещо като футболен мач да завърши 0:0, но твоите да са ударили и една греда. Последен въпрос – като започне войната срещу Иран, ние да изпращаме ли наши войници там? 

– Надявам се, че не, а се надявам и те да не изпращат тук.

 
2 Коментари

Posted by на февруари 8, 2012 in Разни

 

Етикети: , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “15 въпроса към… Левскар

Вашият коментар

 
